KATEGORİLER
Drone Sepeti

TESLİMAT ŞARTLARI

Siparişleriniz,  3 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde kargoya teslim edilir.

Siparişiniz ile ilgili kargo şirketi tarafından yapılacak bildirimlerin yapılabilmesi için, üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir.

Bayram ve tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Siparişiniz bize ulaştığında ve kargoya verildiğinde e-posta yoluyla tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.

***

 

Kargo geldiğinde teslim almadan önce yapılması gerekenler:

 

 

Ürünü kargo görevlisiyle beraber kontrol edin

Ürünün teslimatı sırasında, herhangi bir hasar olma durumuna karşı, paketinizi kargo görevlisinin yanında açın. Bir eksik ya da hasar olması durumunda bunu ispat etmeniz zor olur; bu nedenle de kargo görevlisinin yanında bu kontrolleri yapmalısınız.

Ürün hasarlıysa “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun

Satın aldığınız ürünün, teslimat sırasında hasarlı ya da eksik çıkması durumunda kargo görevlisine o anda “hasar tespit tutanağı” tutturmanız gerekiyor. Bu durum iki açıdan ele alınabilir. Ürün ya teslimat sırasında zarar görmüştür ya da satıcı firma tarafından eksik ya da hasarlı gönderilmiştir. Bu durumda sorumluluğun sizin üzerinde olmaması için kargonuzu alırken, eksik ya da hasarlı bir teslimat sırasında tespit tutanağı hazırlatarak ürünü teslim almadan geri gönderebilirsiniz.

Ürünü kontrol etmeden teslim aldığınıza dair imza atmayın

Ürünün teslim almadan önce kontrol etmeniz ve ondan sonra imza atmalısınız. Birçok kişi doğrudan bu imzayı atıyor; ancak siz imzayı attıktan sonra kargo şirketinin işi bitmiş oluyor. O andan sonra kargoyu açtığınızda ve ürün hasarlı gelirse, sorumluluk kargo şirketinden çıkmış oluyor. Bu durumda da satıcı firma ile irtibata geçerek durumu izah etmeniz gerekiyor. Bu nedenle kargo görevlisinin yanında ürünü kontrol ederek açmanız ve bir sorun olmadığı takdirde imza atmanız önemli.

Evde yoksanız, kargonuz en yakın şubeye bırakılır

Kargo teslimatı sırasında evde olmayabilirsiniz; ancak bu durum kargonuzun tekrar satıcı firmaya yönlendirileceği anlamına gelmiyor. Kargonuz, adresinize en yakın olan kargo şubesine bırakılır ve siz buradan ürününüzü temin edebilirsiniz.

 

Ürünün faturasını kontrol edin

Satın aldığınız ürünün teslimatı sırasında, ürün faturasının olup olmadığını kontrol edin. Eğer ürünün faturası yoksa, kargoyu teslim almayın ve geri gönderin. Çünkü fatura bulunmuyorsa ve siz ürünle ilgili bir sorun yaşarsanız, satıcı firma faturanızı görmek isteyecektir. Faturanın elinize ulaşmaması durumunda, herhangi bir yasal hak talep edemeyebilirsiniz ve bu da mağdur olmanıza neden olur.

Kargonuzun takibini yapın

Yukarıda da bahsettiğimiz gibi kargonuzun takibini yapmalısınız. Kargonun teslimatı satıcı firma ile kargo firmasının görevi olsa da aldığınız hizmetin takibini yapma yükümlülüğünüz de bulunuyor.

Gerek kargo firmasıyla gerekse satıcı firma ile iletişimde kalarak, sipariş durumunu kontrol etmeli ve ürünün takibini yapmalısınız. Böylelikle yanlış anlaşılmaların önüne geçebilir ve teslimat sırasında oluşabilecek aksaklıklardan haberiniz olabilir.

Kargo firmaları telefonla bildirim yapmak zorunda değiller

Bazı tüketiciler, kargo teslimatı öncesinde kargo firmalarının telefon ile bildirim yapmalarını bekleyebiliyorlar; fakat durum pek de böyle değil. Kargo firmalarının, alıcıya önceden ulaşarak, siparişin ne zaman teslim edileceğine dair bilgi verme zorunluluğu yok. Alıcı olarak sizin yapmanız gereken, eğer mümkünse teslimat adresinde bulunmanız veya kargo firmasının adreste bulamadığı zaman bıraktığı notları takip etmektir. Bu notlar bırakılmamışsa kargo firması ile iletişime geçerek, teslimat hakkında bilgi talep edebilirsiniz.